TableTop: Temné znamení

Thumbnail play icon
89 %
Tvoje hodnocení
Počet hodnocení:293
Počet zobrazení:12 169
V dnešním díle TableTopu se podíváme na hru odehrávající se ve světě známého mistra hororu H. P. Lovecrafta. Temné znamení je napínavá hra s temnou atmosférou, ve které se hráči snaží zabránit prastarým bohům zničit svět. Povede se to našim oblíbeným hrdinům? To uvidíte už za chvíli.

Přepis titulků

Mezi lety 1925-1935 napsal spisovatel H. P. Lovecraft sérii románů a povídek, které dohromady tvoří Mýtus Cthulhu. V něm popsal panteon mimozemských stvoření známých jako Prastaří. Mnoho z Prastarých vládlo Zemi před tím, než upadli do hlubokého spánku. Lovecraft tvrdil, že se Prastaří při správné konstelaci hvězd probudí a pozřou lidstvo. V dnešním TableTopu se Bill Prady, Mike Morhaime a Felicia Day sešli, protože se něco probralo ze spánku. Vžijeme se do role vyšetřovatelů, kteří se společnými silami snaží najít dostatek temných znamení na záchranu světa.

Temné znamení je silně tematicky zaměřená kooperativní kostková hra odehrávající se ve světě Arkham Horror. Hrajeme za tyto vyšetřovatele a prozkoumáváme místnosti v tomto strašidelném muzeu. Každé naše kolo pošleme vyšetřovatele prozkoumat jednotlivé místnosti muzea. Snažíme se v nich najít stopy, výbavu a kouzla, která nám v našem úkolu pomohou.

Ze všeho nejvíc ale potřebujeme najít temná znamení. Díky nim můžeme uzavřít bránu, která zadrží Prastarého před pozřením lidstva. Zatímco my sbíráme temná znamení, Prastarý sbírá žetony zkázy. Pokud zaplní svoji kartu žetony zkázy dříve, než nasbíráme dost temných znamení, probudí se a pozře svět. Ale co je horší, prohrajeme hru. Jak můžeme získat temná znamení? Házením těmito kostkami. Tak totiž splníme úkoly na kartičkách. Pokud se nám podaří dát dohromady tyto symboly, stane se něco dobrého.

Pokud ne, stane se něco špatného. A aby náš úkol zachránit svět nebyl moc jednoduchý, utíká nám čas. Pokaždé, když hodiny odbijí půlnoc, se Prastarý dostane blíž k probuzení. Podaří se nám ho zastavit? Pojďme to zjistit. Dnes hrajeme Temné znamení. Zdravím, já jsem Mike Morhaime, CEO a prezident Blizzard Entertainment. Ahoj, já jsem Felicia Day a nejvíce mě můžete znát z mých webových videí.

Moje jméno je Bill Prady a jsem spoluautorem a producentem Teorie velkého třesku. Vítejte u Temného znamení, já budu hrát první. Hraju za Amandu Sharpe. Amanda je studentka. Její speciální vlastností je, že může splnit více úkolů naráz namísto jednoho. Moje postava je Dexter Drake. To je kouzelník, jehož schopností je, že dostává více kouzel. Je to švihák. Je to nejelegantnější postava ze všech.

V pravidlech stojí, že za něj může hrát pouze ten největší švihák. Vypadáš trochu jako muž, který si pěstuje tenký knírek. - Máš na to pěkný ret. - Ano. Já hraju za fotografa Darella Simmonse. Mojí speciální dovedností je, že dovedu zvýšit vyšetřování na jedné kostce jednou za hod, do maximálně tří. To je docela silné. Povím vám něco o mojí postavě.

Jsem Carolyn Fen a dokážu léčit šílenství. Jsem povoláním psycholožka a nosím velmi upnutou blůzu s broží. HRÁČ ZEMŘE, POKUD ZTRATÍ VŠECHNY ŽIVOTY, NEBO ZEŠÍLÍ. VŠICHNI HRÁČI ZAČÍNAJÍ S PŘEDMĚTEM, NEBO KOUZLEM, KTERÉ JIM POMÁHAJÍ. Všechny vás určitě zajímá, že Prastarý, kterému se snažíme zabránit v pozření lidstva, je Hastur. Je to Král ve žlutém, také známý jako Ten, jehož jméno se nevyslovuje. Správně byste neměli jméno tohohle boha říkat nahlas, protože je znám jako Ten, jehož jméno se nevyslovuje.

Ale já na tyhle pověrčivý kraviny nevěřím. Hastur, Hastur, Hastur, Hastur. Polib mi, já randím s vědou. K VÍTĚZSTVÍ VE HŘE MUSÍ HRÁČI NASBÍRAT 13 TEMNÝCH ZNAMENÍ DŘÍVE, NEŽ HASTUR NASBÍRÁ VŠECHNY ŽETONY ZKÁZY. Ještě jsem zapomněl na jednu důležitou věc. Musíme se podívat, jaký je speciální efekt. POKAŽDÉ, KDYŽ HODINY ODBIJÍ PŮLNOC, HRÁČI SI LÍZNOU KARTU MÝTU. Přidejte žeton zkázy na Počítadlo zkázy.

Už takhle brzo? To snad ne. Myslím, že se vydám do zahradního bludiště. - Jsi moc pěkná dívenka, Amando. - Děkuji, ale neškatulkuj mě. Použiju moji bonusovou červenou kostku. VĚTŠINA UNIKÁTNÍCH PŘEDMĚTŮ DOVOLUJE HRÁČŮM HÁZET I ČERVENOU KOSTKOU. Tak jdeme na to. KAŽDÝM HODEM MŮŽE BÝT SPLNĚN POUZE JEDEN ÚKOL. POKUD ÚKOL NENÍ SPLNĚN PRVNÍM HODEM, HRÁČ ODEBERE JEDNU KOSTKU A ZNOVU HÁZÍ.

Tady je lebka. To se počítá jako dvě vyšetřování. Mám jednu lebku a dvě vyšetřování. Polovina už je hotová a teď jdu zkusit ten zbytek. Lebky nemám ráda, nikdy se mi nepovede je hodit. Ale mně se je hodit povedlo! Úspěšně jsem splnil úkol. A máš to, Hasture! HRÁČ DOSTANE ZA SPLNĚNÝ ÚKOL ODMĚNU. TOU JSOU KOUZLA, ZBRANĚ NEBO STOPY. ROVNĚŽ ZÍSKÁ TROFEJ UVEDENOU NA KARTĚ.

10 TROFEJÍ UMOŽŇUJE KOUPIT TEMNÉ ZNAMENÍ. Získávám unikátní předmět - léčivý kámen, dále získávám normální předmět, což je sekyra. Ta se rovná žluté kostce. Ale co je nejdůležitější, máme první temné znamení. Jsme tím pádem v jedné třináctině cesty k vítězství. - A získáváš dva body. - To jsou dvě trofeje, ty si nechám. - Wile, není to náhodou symbol příšery? - Máš pravdu, dobrý postřeh. KDYŽ SE OBJEVÍ MONSTRUM, HRÁČ MUSÍ SPLNIT JEHO ÚKOL SPOLU S NORMÁLNÍ KARTOU ÚKOLU. HRÁČ ZA PORAŽENÍ MONSTRA ZÍSKÁ TROFEJE UVEDENÉ NA DRUHÉ STRANĚ KARTY.

Jaj, já bych se vlastně neměla koukat. Je to Prastará věc: "Byla to věc mimo jakékoliv chápání, ale lidské tělo spatřiv, porozuměl jsem." - To bylo strašný. - Líbil se vám můj přízvuk? Pro začátek, jaký to měl být přízvuk? Nemám tušení, co to mělo být za přízvuk. Řekl bych, že chorvatský. Ráda bych přihodila další přízvuky. Třeba australský, kámo. A taky transylvánský: Co chcete u této brány?

Úkol Nápis na zdi asi nebude lehké splnit. - Felicio, mohla bys posunout hodiny? - Ano, Wile, ráda posunu hodiny. - Posuň je prosím do polohy tří hodin. - NA KONCI KAŽDÉHO KOLA UPLYNOU 3 HODINY. A já otočím novou místnost. Podivný exemplář. Bille, jsi na řadě. Já zkusím Přenesen kouzlem. - Přidám sem červenou kostku. - To je R'lyehův rubín. Což je narážka na komediální sérii Rileyho život, na což jste příliš mladí. To jsem nepobrala.

Tak co tu máme? To je pořádná spousta vyšetřování. Tohle dám sem. HRÁČI MOHOU VYUŽÍT VÍCE KOSTEK PŘI PLNĚNÍ ÚKOLU S VYŠETŘOVÁNÍM. Teď potřebuju dva svitky. - Tady máš jeden. - Dobře a já teď udělám... Udělám to, že se zaměřím na ten svitek tím, že ho sem umístím.

POKUD SE NEPODAŘÍ SPLNIT ÚKOL, HRÁČ MŮŽE ZAMĚŘIT JEDNU KOSTKU A POUŽÍT JI V BUDOUCÍM HODU. KOSTKA SE UMÍSTÍ NA KARTU POSTAVY A SE ZBYLÝMI SE ZNOVU HÁZÍ. Úplně si představuju Dextera, jak se soustředí a na něco zaměřuje. Ne, to teda ne. Dělám něco, co vám tady nemůžu ukázat. HRAČ MUSÍ PO NESPLNĚNÍ ÚKOLU ODEBRAT KOSTKU Z DALŠÍHO HODU. - To netuším, co znamená. - Prostě něco, co nemůžete vidět. - Házím.

A máme tu svitek. - Paráda! - Umístím to sem a sem. Tím pádem jsem úkol splnil. - Dobrá práce, Bille. Dexter jede! - Dobrý výběr místnosti. Výherní strategie v této hře je postavená na výběru vhodného úkolu. Základní chybou je vybrat něco, co vypadá jednoduše, ale na co ve skutečnosti nemáte dost kostek, nebo byste potřebovali tři perfektní hody. - Potřebujeme víc temných znamení. - Asi bys měl jít do Podivného exempláře. Souhlasím, jdeme na to.

Hraju za fotografa Darrella. Ten může zvýšit kostku vyšetřování o 1 do maximálně 3. To je velmi silná schopnost. Používám obě tyto karty, abych získal žlutou i červenou. Házím. Pojď do toho! - Trojka. - Ta se vezme jako první. Toto je speciální karta, poznáte ji podle té speciální šipky, a úkoly se proto musí plnit ve stanoveném pořadí.

Vezmu tohle. Teď už potřebuju jen lebku. - Jo! Hodil jsi divokou kartu. - Mám divokou kartu. Super! Úkol splněn. Mike nám vyhrál další temné znamení. - Ještě tu máme monstrum. - Felicio, mohla bys nám vybrat monstrum? - Líbí se ti můj míchací výraz? - Vypadá stejně jako tvůj hodinový výraz. - Sakra.

- Stejně jako tvoje přízvuky zní stejně. To teda nezní, o čem to mluvíš? - Co to mělo být zač, ruský? - To bylo Guido. Vidíš, Mike to uhodl. - Byl to Guido Romanov. - Tak jdeme hrát, je to... čarodějnice. Čouhá jí prso! "Rozdrobila listy do skleněné nádoby a náhle se místnost začala naplňovat temnotou." "A pak jí spadl top na pravé straně." "Taky to byla pořádná kočka a vypadala jako Louise Brooks, takže čarodějnice najednou nevypadaly až tak špatně."

- Tolik popisu. - Divím se, že se to tam vše vešlo. - Je to velmi malá karta. - To je tím drobným fontem. Běž do Snového světa, paní s vykukujícím prsem. Jak trefné, že jde zrovna žena s vykukujícím prsem do Snové země. Hádejte, kam jdu já? Ne, myslel jsem, až dohrajeme. Nechci to vědět. Felicio, mohla bys posunout hodiny?

Já otočím novou kartu, jsou to Pozůstatky nejvyššího kněze. - Kam asi tak Carolyn půjde? - No, získali jsme temné znamení. Už nám zbývá pouze několik možností. Sem jít rozhodně nechci, protože tam jsou prsa Louise Brooks. To je na moji brož trochu moc. Co třeba sem? Na to by nám mohly stačit čtyři kostky. Dobře, tak to tedy zkusím. Jdu na Chybějící záznamy. Tady je Carolyn.

Použiju svůj samopal. Tohle vyhazuju. A přidávám dvě kostky k hodu. Nechme se překvapit, co to bude. - Jo! - To je spousta stop. Stejně musím dát dvě stranou. Takže beru dvě trojky. Tím jsme splnila první úkol. - To se docela povedlo. - Pojď, máš na to. To neříkej, teď se to nepovede. Cože?

- Co tím myslíš? - Teď jsi to zakřiknul. Běž si něco studovat, Amando. Vypadá to, že se ti to povedlo. Díky, Amando. Holky jedou! Co je? To radši vystřihni. Hraju za ženskou postavu.

Věřím v ženskou sílu a v sílu ženských postav. Holky jedou! No tak, chlapi. Holky jedou! Prsa jsou boží. Holky jedou. - Máš tam zámek. - Amando, běž studovat temné znamení. - Dobrý nápad. Používám sekyru. - Hrozný přízvuk. Používám sekyru k získání žluté kostky. Jdeme na to.

Ty jo, z toho všeho ti nepadlo ani jedno. Tak to je strašný. Nemám nic z toho, co potřebuju. Alespoň mám dvojku. Zaměřím ji, protože ji budu ještě potřebovat. Přijdu o kostku. Teď se pokusím získat svitek. Tady je, super. Máme tu jeden svitek, takže můžu tohle rozluštit. A přicházím o duševní zdraví.

NĚKTERÉ ÚKOLY VYŽADUJÍ, ABY HRÁČ ZTRATIL BOD DUŠEVNÍHO ZDRAVÍ NEBO ŽIVOTA. Ať padne svitek, ať padne svitek. Žádný svitek. Tohle jde zase pryč. Pro Amandu to nevypadá dobře. - To je v pohodě. - Je na tom dobře. - Výborně. Jo, svitek! To je druhý svitek, ale ztrácí tím duševní zdraví. Teda, ztrácí život.

Pojď na to, Amando, to dáš. Pojď do toho, zlato, máš na to. Začíná to být divný. K**va. Potřebuju jen svitek. To ale není ono. Dobře, Amanda to podělala. - Ztrácí mozek. - Ztrácí jeden bod duševního zdraví. Tak to bylo docela na prd, lidi. Myslím, že Ten, jehož jméno se nevyslovuje neměl být na začátku jmenován.

Za to může Wil. Možná proto teď hází jako blbec. Moje hrozný hody nemají nic společnýho s jmenováním Toho, jehož jméno se nevyslovuje. To je pouze shoda náhod. Nepleťte si korelaci s kauzalitou. Myslím, že tato hra může skončit dvěma způsoby. Buď vyhrajeme, nebo možná prohrajeme. DOSAVADNÍ SKÓRE 4 ŽETONY ZKÁZY 4 TEMNÁ ZNAMENÍ Amando, běž studovat Pozůstatky nejvyššího kněze.

Jdeme na to. - Máš tam svitek. - To je v pohodě, mám tu znak teroru. NĚKTERÉ VÝPRAVY MAJÍ EFEKT TERORU. POKUD NENÍ SPLNĚN ÚKOL A PADNE KOSTKA TERORU, HRÁČ MUSÍ NÉST NÁSLEDKY TERORU. Pokud toto nesplním a hodím kostku teroru, budu muset odložit všechny kostky se symbolem teroru. - To je strašný.

- To je, ale naštěstí mám zamknutí kouzla, kterým zamknu tuto trojku, protože musím hodit šestku a svitek. To se ti povede. Mám tu teror, ale chybí mi svitek. Kostku teroru musím dát stranou. K tomu musím dát stranou další kostku. A teď musím hodit trojku a svitek. To pro Amandu nevypadá dobře. Hrajeme Temné znamení a já říkám, že Wheaton to zase podělal. Myslím, že moje strategie házení deb**ních kok**in moc nevychází, a proto ji změním a začnu házet to, co potřebuju.

Wile, mohl bys... Wile, mohl bys začít házet trochu lépe? To bylo transylvánsky. Ku**a. - Dobře, Amando ztrácíš jedno srdce. - Jeden život pryč. Tohle je zajímavá věc. Když je kouzlo takto uzamčené, zůstává uzamčené až do doby, dokud se ho někdo nerozhodne použít. - To je zajímavé.

- Je to pravidlo, které je tak zvláštní, že jsem si ho musel několikrát přečíst. Přišlo mi, že to musí být chyba, ale opravdu to tak funguje. Já pokračuji ve svém plánu a jdu na Zapomenuté vědění. Pro začátek tu mám svitek Tím jsem to nastartoval. Uvidíme, jak to půjde dál. Teď se chlapci a děvče dívejte, co udělám. Nechám si... - Moment, vydržte.

- Koukej, Dextere, pomůžu ti. Moc se mi líbily triky, které jsi předváděl na dívčí koleji. Na to nebudu jako postava reagovat, protože takové věci nedělám. Tohle by Dexter neřekl. - Tohle dám sem. - Ty jo, dobrý. - Voilà. Bez Dextera bychom byli v této hře hodně pozadu. Stačí se podívat na jeho sbírku kouzel. Je tak trochu naší tajnou zbraní. Dvě knihy a zbraň.

Dostáváš uzamčení kouzla, další uzamčení kouzla a ještě jedno další. BILL ZÍSKÁVÁ DÍKY SVÉ SCHOPNOSTI KOUZLO NAVÍC. Myslím, že výhoda této postavy je, že vám kouzla umožní vymyslet strategii ještě před vaším hodem. Máte tak trochu vlastně pojistku, která vaše dobrodružství ulehčuje. Koukněte na to. Má tam tak patnáct kouzel. No, je potulným kouzelníkem. Má káru plnou serepetiček. Musím vybrat něco jednoduššího, protože nemám žádnou pomoc.

- Tohle vypadá asi nejsnadněji. - Dostaneš za to stopu a kouzlo. Dobrá tedy, jdeme na to. Na spodku to ukazuje, kolik mě to bude stát. Udělej to, to je ten nejlepší možný způsob. Pojď, lebko, jen padni. - Jo! - Dobrá práce! Tvým kouzlem je dvojité uzamčení. Pěkný.

K tomu ještě získáváš stopu, promiň, přilepila se mi na prst. ŽETON STOPY UMOŽŇUJE OPAKOVAT HOD KOSTKAMI. Prosím posuň hodiny na 21:00. Výborně. Neusínej. To je hodně těžká karta, ale dává dobré odměny. Každopádně ji potřebujeme získat, protože o půlnoci všichni ztratíme bod duševního zdraví.

- To je už příští kolo. - Je tu temné znamení, kniha a chodidlo. Takže na ni v podstatě musím jít už teď. Protože už je 21:00. Pojďme to trochu rozchapadlovat. Chapadla, chapadla, chapadla. Mám jedno chapadlo, takže můžu jednu věc splnit. Super. Mimochodem, tvoje: "Chapadlo, chapadlo, chapadlo" se stane novým memem. Chapadlo, chapadlo, chapadlo.

Chapadlová pařba. Chapadlová pařba. - Animovaný obrázek. - Nemá někdo takové ty... Neříkej jim, co mají dělat. Nezjednodušujte to lidem na internetu, když z vás mají udělat animovaný gif. Chapadla nemusejí být jen sprosťárna, ne? Nebo jo? Fakt? Ne, určitě nemusejí. Nedělám si srandu, udělejte to.

Ale zas to nepřehánějte, moc. Neposlouchejte Wila. Fakt ne. Žádný věci okolo mýho obličeje. Dívám se přímo na vás. Dvě chapadla, chapadla, chapadla. Jedno, ale můžu znovu házet. FELICIA ZAHRÁLA ŽETON SE STOPOU A MŮŽE TEDY OPAKOVAT HOD. - Nic. - Máš další stopu. Použiju všechny svoje prostředky. Chapadla, chapadla, chapadla.

- Jo! - Ty jo, paráda. - Jsi pokrytá chapadly. - To jsem, jsou všude. Ta chapadlová věc je mi nepříjemná, protože zní nestoudně způsobem, kterému nerozumím. Amando, jdeš na Záhadnou knihu. Dobře, jde se na věc. Máš všechno, svitek, teror i stopy. Mám všechno, co jsem chtěl.

Ale stejně jsem toho nedostal tolik, kolik bych potřeboval. Ale to je v pohodě, protože víš co? Přesně tak to v životě chodí, Amando. Nechám si buď svitek, nebo teror. Co myslíte? - Vyjde to tak na stejno, ne? - Svitek. Nevím, asi bych vzala svitek. Tohle vyřadím. Je to tak stresující. - Je to teprve první hod.

- Já vím. Jsem pesimistka. Tohle je teror a... Aspoň jsem se zbavil jedné věci. - Takže potřebuješ hodit svitek. - Prostě potřebuju hodit svitek. - To je šance 1:6. - To bych mohl dát. - Není to super, Miku? Házení kostkami je statistika. Máte šanci 1:6, že vám padne ten který symbol na kostce. To znamená, že i pokud si vedete tak špatně jako já, statisticky byste měli mít alespoň nějakou zku**enou šanci, že vám to vyjde.

Jste odkázáni na milost kostek, a on do teď skoro nic nehodil. Myslím, že už je trochu moc a cítí se trapně. K**va. Omlouvám se. Získáváme žeton zkázy. Pojďme dokončit můj nechutný, hrozný a neužitečný tah a přesunout se k někomu, kdo je v téhle hře užitečný. - Co budeš dělat, Bille? - Zamířím sem, ke Když padne noc. - Tak co tu máme? - To není vůbec špatné. - Takže začnu zde na vrchu, že ano?

- Jo. - Mohl bys uzamknout. - Pak tedy uzamknu toto, protože potom budu mít víc kostek k házení. Tady je svitek. Tobě se v téhle hře tak daří. A tady je lebka. Bez Dextera bychom byli totálně v háji. Takhle se to dělá, Bille. Získáváš stopu a unikátní předmět.

A všichni získáváme temné znamení. - Půlka hry je za námi. - Připadá mi, že napravuješ moje nezdary. Přijde mi, že v tuhle chvíli to může dopadnout jakkoliv. Máme Billa a jeho mocná kouzla. Já a Mike jsme na druhé straně stolu a moc toho nemáme. No, a pak tu je Amanda, která nás jen brzdí. Omlouvám se. Jen trošku nás brzdí, nepatrně.

DOSAVADNÍ SKÓRE 6 ŽETONŮ ZKÁZY 6 TEMNÝCH ZNAMENÍ Jdeme na to. - Svitek, lebka. - Jo. Špatnou zprávou je, že se můžu soustředit jenom - na dvě věci. - Já jsem tady. Carolyn je tady. POKUD JSOU DVA HRÁČI NA STEJNÉ KARTĚ, HRÁČ MŮŽE ZAMĚŘIT KOSTKU NA TOHO DRUHÉHO, ABY JI TÍM UDRŽEL, STEJNĚ JAKO TO MŮŽE UDĚLAT SE SVOJÍ.

Super! Holky jedou. To bylo nebezpečné. Jo, to s holkama... Co to jako má znamenat? Nemám tušení. Moc mě to nebere. Takže se všichni soustředíme. A teď potřebuju hodit svitek, což, jak všichni víme, nebude problém. Vůbec ne.

A nic nemáš. Teď potřebuju svitky víc než cokoli jiného. Potřebuju svitky víc než kyslík. Házení svitků, to je můj job. Když jsem byl ve válce, říkali mi seržnat Svitkoházeč. To je pravda. Pravdivý příběh. Vzpomínám si, jak jsem se připojil k tajné společnosti, a museli jsme si vybrat jméno. Já jsem si vybral jméno Padají mu samé svitky.

Teď budu mluvit přímo k hráčům. Kostky se mě pokoušejí zabít. Dobře, takže už mám jenom dva životy. Mám čtyři body duševního zdraví a je to tu znova, - zase po mně musíš uklidit. - Uděláme to takhle. Přidám se k tobě na Veřejných toaletách. Jde se na věc. Máme tu, vydržte moment, nejsou tu žádné lebky.

No, podržím tenhle svitek. Proč bych nepodržel, když můžu? Tohle jde pryč. - Ale máš tam stopu, můžeš znovu házet. - To je pravda, toho jsem si nevšiml. Žádná stopa nenaznačovala, že bych tu mohl mít stopu. Použil jsem slovní hříčku ke komediálním účelům. - Máš to všechno. - Mám to všechno. A je to. - Dvě temná znamení. - Byl jsem u toho, ačkoliv jsem k tomu nijak nepřispěl.

2 temná znamení, to máme dohromady 8. 8 ze 13. To už vypadá dobře. Nemohlo se mi dařit lépe. Dobře, takže tohle bylo super úspěšné kolo a to znamená, že jsi na řadě ty. Neměli jsme zatím úplně štěstí na hody. Pokud se nám to nepovede otočit, asi budeme mít docela problémy. Mám tu svitek, ten použiju. To by nemělo být těžké.

Tím, že jsi to řekl... Teď už si tak jistý nejsem. - Tak to bylo o kousek. - Sakra! Potřebuješ hodit dvě dvojky. Ne, z téhle můžu udělat trojku. - Dobrý postřeh. - Teď potřebuju jedničku. Jsem docela pod tlakem. Nerada koukám na poslední hody.

Vždycky je z toho tragédie. Strašný. - Né! - Sakra. Temné znamení! - Já se zbavím Rohu hojnosti. - FELICIA KUPUJE TEMNÉ ZNAMENÍ ZA 10 TROFEJÍ. Takže získávám temné znamení. Felicia a Bill jsou tahouny týmu. Felicia nám nákupem temného znamení hodně pomohla.

DOSAVADNÍ SKÓRE 8 ŽETONŮ ZKÁZY 11 TEMNÝCH ZNAMENÍ - Posuň hodiny. - Dobře. Je půlnoc, podíváme se, co se stane. "Každý úkol, na který bylo potřeba jedno vyšetřování, je nyní potřeba o jedno vyšetřování víc." - Jsme v háji. - No tak! To je síla. Tak co tu máme?

Máme tu spousta chapadel. Říkala jedna žena. Teď prostě hodím dva perfektní hody za sebou. - Stačí ti jen jeden. - Máš pravdu. To není zrovna perfektní. - Nechceš to zaměřit? - Ne. - Ty vlastně nemůžeš. - Tahle hra mi vůbec nejde. - To je v pohodě, prostě ti nejde házení. Tohle ztrácím, a tím pádem mám už jen jeden život. Asi by bylo docela na prd, kdybych teď umřel.

Ale tobě by to možná přišlo vhod. Osvobodilo by tě to z tvého utrpení.* Amanda by asi měla už radši umřít. Mám pocit, že musíme mladé Amandě říkat věci typu: "Máš na to, holka!" Použiju svou psychologii a podpořím ji, ale ve skutečnosti si myslím, že je k prdu. Myslím Wila. To je jedno. Myslím, že teď už prostě musíme vtrhnout sem. Můžeme zaměřit čtyři kostky. Lebka, lebky, spousta lebek.

Dvě lebky. Tady je prostředek. - Platí pořád to, že potřebujeme jedno navíc? - Jo. Takže můžu udělat tohle a uzamknout to. To byl nepovedený hod, ale alespoň jsem to trefil. Jelikož jsi teď udělal tohle, může to teď použít kdokoliv. Schovej svitek. Bille, získáváš stopu a zbraň a k tomu ještě nůž.

V tuto chvílí nás Dexter všechny táhne dopředu. Já mám ale taky dobré schopnosti, takže myslím, že jsme na tom dobře. Jdi sem, to bys měl porazit, a máš jednu uzamčenou kostku, kterou můžeš použít. - Je to dobrá volba? - Ano. NA KARTĚ JE SYMBOL MONSTRA. Lebka poráží tohle monstrum. - Třeba ti jich padne víc. - Snad mi padne i nějaké vyšetřování. Mám tu svitek.

Doporučoval bych ho použít, abys ho mohl přeměnit do vyšetřování. To je dobrý nápad, to udělám. - Snad mi nějaké vyšetřování padne. - MIKE POTŘEBUJE 10 MÍSTO 9. Mám 3, to zaměřím. - Teď to přijde. - My už nic neříkáme... To je ono, mám 6. - Ale potřebujeme... - Jo, vyhrál jsi! Ne, nevyhrál, protože jsme potřebovali 11.

No jo, kvůli téhle deb**itě. Dostal jsem se tak blízko, jakto jen šlo, k tomu, abych splnil úkol a získal odměnu. Jenže mi to proklouzlo mezi prsty. To mě docela mrzelo, protože jsem měl pocit, že pomáhám týmu. - Prostě to risknu a jdu sem. - K VÝHŘE STAČÍ 2 TEMNÁ ZNAMENÍ. To ne, protože když prohraješ, dostanem žeton zkázy. - Pokud se mýlím, tak je po mně.

- Takže se chceš zabít? Tak to pak jo. Jdi do toho. Dvě lebky. - Dobrý. - Půlka za mnou. To je pět. Což nestačí, takže zaměřuji tři a o tuhle kostku přijdu. Dvě trojky, nebo tři dvojky mi stačí. - Nerada se dívám, když házíš. - No, to já taky ne. Prohrávám a získáváme žeton zkázy.

Amando, stojíš za prd. - Je po tobě. Amanda je mrtvá. - Jupí! Teda, ach jo. Každý tým má někoho, kdo to musí vždycky žehlit po hráčích, jako jsem já. Bill odvedl skvělou práci při napravování mé totální neschopnosti. Získáváš Hlas Ra, což je velmi silná schopnost. Hlas Ra zní trochu takto, ale trochu víc jako nevrlý Charlie Chan. Hlas Ra zní trochu jako Charlie Chan, ale ne...

BILL SE SNAŽÍ ZÍSKAT K VÍTĚZSTVÍ POTŘEBNÁ 2 TEMNÁ ZNAMENÍ. - Dvě lebky. - Výborně. A nyní přijde to nejtěžší. - Osm, že ano? - Jo, ale máš stopu. Dobře. - Použij stopu. - Jo, použij ji. Nemám si ty dvě nechat? V tuhle chvíli už ne.

Takže jsem si je nejspíše měl nechat. Teď už by sis ty dvě měl asi nechat. Zaměř se na ně. Hra se dostala do fáze, kdy měl jeden hod rozhodnout, jestli vyhrajeme, nebo prohrajeme. Bylo to jako v prodloužení u fotbalu. Myslím, že to je ten nejlepší možný závěr. To určitě nevyjde. Nebuď tak negativní, Drakeu. Máš na to. - Tys vyhrál.

Dokázal jsi to. - Tři, další tři a Hlas Ra. To je tři, šest, sedm, osm. Zaměř si to. To je ono, jupí! Bille, prosím umísti poslední temné znamení. A je to! Bill Prady poráží Temné znamení. Dokázal jsi to i se třemi zbytečnými koulemi na noze. Mluv sám za sebe!

- Však mluvím, já jsem ty tři. - My náhodou hráli dobře. Dobrá hra, jsem rád, že jsme spolu byli v týmu. Jsme dobrý tým. Gratuluji. Tři čtvrtiny z nás hrály opravdu skvěle. V této hře. A svět byl zachráněn. Co je ale důležitější než záchrana světa, získáváte TableTop trofej úžasnosti. Za tým, který jsme pojmenovali Dexterovi půlnoční běžci.

Protože buďme upřímní, Dexter si tu hru povodil. Bille, nechceš říct pár slov? Jen chci poděkovat všem, kteří to umožnili, takže sobě. Děkuji si. Gratuluji, ale trofej si vezmu zpátky, protože máme pořád malý rozpočet. Používáme pořád tu samou trofej. Ale hele, co tady mám! Nálepka Dexterových půlnočních běžců. Každý teď uvidí, že jsi vítěz.

Uvidíme se u příštího vydání TableTopu. Paráda, jen proto, že jsem hrál na prd, mě nejmenují na konci.

Komentáře (33)

Zrušit a napsat nový komentář

Odpovědět

Pepa (anonym)Odpovědět
publikováno právě teď

Už je tu přeložený Elder Sign což je zjednodušená verze Arkham Horroru. Nevíte zda je natočeno video ve stejném stylu tabletopu i Arkham Horror s českými titulky, prosím? Díky

00

Odpovědět

Koupeno i díky příjemné slevičce :) Díky chlapci! :)

11

Odpovědět

Teprv teď sem an tuhle video sérii narazil a sem velmi rozhořčen!!!! že se tu objevuje jen jednou za x let :(

180

Odpovědět

Po tomto dílu chápu, proč má teorie velkého třesku takový úspěch :-)

60

Odpovědět

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fantasyflightgames.ESAndroid ...veľa lepších konverzií stolovych hier na androide nie je. Na ošahanie pravidiel ideálne.

21

Odpovědět

Celou dobu jsem měl pocit, že jsem tu hru už někde viděl.
A taky že jo. TotalBiscuit dělal recenzi na její počítačovou verzi :)

http://www.youtube.com/watch?v=fj1mABM91wE

01

Odpovědět

Super díl. Další inspirace na deskovku (tabletop už inspiroval k Dixit, smallworld a Munchkin). Nehodláte překládat pravidelně? Třeba jednou za dva týdny?

100

Odpovědět

Přesně tak, díky tomuhle jsme v čajce hráli Munchkina, King of Tokio a Dixit. "Tak co si zahrajeme dneska?" "Co třeba King of Tokio?" "A ty víš, jak se to hraje?" "No... viděl jsem to na videacesky.cz" :D Takže: Díky a jen tak dál :)

60

Odpovědět

Sakra minulej týden jsem to kupoval a bum sleva 10% :-/ .Jinak ta hra je oproti Arkhamu rychlovka a opravdu hodně jednoduchá že si ji zahrají i nehráči, ale bohužel zároveň až moc jednoduchá takže je člověk nucen si tam přidávat spousty Homerules aby to šlo vůbec prohrát ...

10

Odpovědět

Pustil som to kôli Felicii, ale najviac sa mi na tom páči Mike Morhaime... Čo tam preboha robí ?

80

Odpovědět

Tak ja mám doma základnú verziu- Arkham Horror a toto mi príde ako jej zjednodušená a lacnejšia verzia. Ale trvá neskutočne dlho, nikto sa to so mnou nechce hrávať. A ak náhodou niekto zbadá 22-stranové pravidlá, rovno to vzdá. Ale hra ma baví a výhodou je, že si ju môžem zahrať aj sama :D Grafika je úžasná.

81

Odpovědět

arkham horror je podle mě jedna z nejlepších deskových her současnosti, bohužel jak říkáš ve více než 4 lidech je to na spacáky a třídenní dovolenou...ale to nezmění to že je to návykovka....Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn“!!!!

81

Odpovědět

Však ono to tak je. Tohle je zjednodušená verze právě pro ty, kteří nechtějí u Arkhamu strávit mládí. Osobně jsem ho nikdy nehrál a věřím, že má své kouzlo. ;-)

50

Odpovědět

Felicia nám nějak vyrostla. Za každou cenu musí být středem pozornosti a myslí si jak je neodolatelná. Ten chlápek, co jim to vyhrál, to uplně ignoroval a ona z toho byla dost mimo.

2413

Odpovědět

Bill si je dal k snídani :D Ale tak to ona by žádná stolní hra nebyla zábavou bez lehce afektované slečny, která je sem tam roztomilá a zároveň lehce leze na nervy.. :D

160

Odpovědět

Nejsem si 100% jist, ale mám dojem, že jsme viděli švindl v přímém přenosu :D
Pokud jsem správně pochopil, tak chlapík sice hodil součet kostek 8, jako je na kartě, ale karta po půlnoci jasně říká, že je třeba +1.
Nebo se pletu ?

232

Odpovědět

Mám pocit, že ne. Hodiny odbíjejí dvanáct pokaždé po Felicii a tedy před Willem. Tah, ve kterém ta karta platila byl tehdy, když Mike hodil 10 a kvůli té kartě se mu navýšil počet požadovaných na 11, Bill házel až po tomto a tedy muselo zákonitě odbít dvanáct a karta se změnila. Nicméně podváděl Will, hnedka první hod po půlnoci, když potřeboval dostat 5+1 a z hodu si odebral 5 s tím, že tenhle úkol splnil. Takže v podstatě máš pravdu, podváděl, ale někdo jiný a někdy jindy :D

160

Odpovědět

+WreisPrávěže s těma hodinama jsem si nebyl jist.
Takže OK, díky :)

10

Odpovědět

Neexistuje náhodou s Feliciou Day nějaký takový to video, no však víte. Od Brazzers? :D

335

Odpovědět

Zkus hledat Fellucia... ;)

00

Odpovědět

Tyhle hry jsou nejlepší :D Člověk si je zahraje jednou za život a většinu toho času stráví studováním pravidel

402

Odpovědět

Chapadla, chapadla, chapadla...
http://s.cghub.com/files/Image/554001-555000/554365/148_max.jpg

251
Další