Grafické vylepšení PC verze The Crew

Thumbnail play icon
54 %
Tvoje hodnocení
Počet hodnocení:136
Počet zobrazení:3 618

The Crew je závodní hra s otevřeným světem, primárně zaměřená na on-line herní zážitky, nabízí však také zhruba 20 hodinovou kampaň pro jednoho hráče. Hra vyšla 2. prosince a grafické vylepšení PC verze (ve spolupráci se společností NVIDIA) je předvedeno právě v tomto traileru.

Přepis titulků

Zdravím, jmenuji se Sebastien Laban a jsem režisérem animací ve hře The Crew. Společně se společností NVIDIA jsme usilovně pracovali na exkluzivním vizuálním vylepšení PC verze této hry. HBAO+ je vysoce kvalitní ambientní okluzí, plně optimalizovanou pro grafické čipy typu X7. HBAO+ vytváří plnější, detailnější a reálnější stíny kolem objektů, paprsky světla jsou lépe pohlcovány, čímž hráčům nabízí mnohem ostřejší stíny.

Scéna je tak více stereoskopická a reálnější, díky lepšímu kontrastu mezi objekty. S vylepšenou kvalitou a rozlišením stínů, je renderování objektů ustálenější a realističtější. A co je nejlepší, HBAO+ nebude mít viditelný vliv na snímkovou frekvenci, což je pro závodní hru, jako je The Crew, zásadní. Je to nejefektivnější ambientní okluze s podporou plného rozlišení. NVIDIA TXAA je antialiasingová metoda, navozující pocit filmovosti.

Je speciálně navržena na plynulé vyhlazení pohybu kamery při hraní. Dosaženo je toho kombinováním vzorků pixelů z předchozích snímků, čímž nabízí nejvyšší možnou kvalitu filteringu. V The Crew mají hrany budov a aut tendenci problikávat. Se zapnutým TXAA problikávání zmizí a scéna vypadá uceleněji a reálněji, takže si hráč může užít závod v plné rychlosti a rozlišení, tak jako při sledování filmu.

Technologie NVIDIA jsou skvělou volbou pro ty, kteří chtějí lepší grafické detaily a vysoce kvalitní antialiasing s nejlepším ohledem na výkon, aby The Crew vypadalo co nejlépe. NEJEZDI UŽ NIKDY SÁM Překlad: Daw8ID www.videacesky.cz

Komentáře (16)

Zrušit a napsat nový komentář

Odpovědět

Za každým slovem jsem slyšel NVIDIA :D , určitě nechtějí abyste si ji koupily když jejich vznešenou NVIDII nedokázali nacpat do konzolí. Podle mě je celkem zbytečné si připlatit 2 násobek ceny a mít jen pár efektů navíc.

811

Odpovědět

PR s****a

10

Odpovědět

Já nechápu proč chtějí vývojáři stále zlepšovat grafiku, vždyť tu grafiku snad není jak vylepšit, jenom tam plácnout stíny, tam trochu tohohle a tamtoho. Místo toho by se měli vývojáři zaměřit spíš na to, aby měla hra dobrej příběh, hratelnost a aby jela krásně plynule, grafiku prostě podle nějakých standardů a né nějaký shaders, anti-aliasing a podobný pitomosti.

3018

Odpovědět

Protože když si dáš oculus rift tak chceš mít co nejkrásnější kvalitu aby byla co nejvíc podobná k filmům.. Ano k filmům ale né k realitě.. kdyby byla reálná grafika tak hry vypadají hnusně.. U filmů používají nemáte takové barvy co vidíte normálně :) .. Naštěstí

33

Odpovědět

+JablkoCZU Oculus rift to chápu, ale nechápu to u her třeba na PC, asi jsem skromnej nebo nevím, ale s tou grafikou se to strašně přehání a každej si může ucvrnknout když hra na videích vypadá úplně nejvíc úžasně a potom to vývojáři zesloněj a vypadá to "hůř". A k těm filmům, viděl jsi třeba vlogy z natáčení Hobita? Tam museli kvůli 3D kamerám dávat ty barvy křiklavější, jinak by to bylo ve výsledku strašně bledý :)

53

Odpovědět

Ámen bratře! Hra s pořádným příběhem, herní mechanikou a dobře optimalizovanou hned po vydání aby člověk hledal lupou. To je samý hype po kterém následují předplatné, ve výsledku se hra týden nedá hrát kvůli optimalizaci a čekání na hot fix patch viz. Ubisoft a jejich propadáky jako ASU nebo Watch dogs. A to nemluvím o ctrl c, ctrl v hrách (série AS a další) které jsou vydávané každý rok. Osobně se těším na Zaklínače kterého odložili o 12 týdnů což je dle mě známka slušnosti herních vývojářů.

150

Odpovědět

Protoze jsi hloupej, proto nevis.

1. kdyby nebyla nova hra = nova grafika, neprodaval by se hw = neplatil by se vyvoj = vsechno by slo do s****k. Miliony propustenych.. atd..atd

2. protoze lepsi grafiku ti udela pocitac, nebo stredne dobrej grafik. Dobrej pribeh ti udela jen clovek s extra talentem a takovejch je na Zemi jen par.

52

Odpovědět

Problém je spíš, že bez cituji "shaderů, AA a podobných pitomostí" dneska nedosáhneš na standartní grafiku. Pokud nemáš přímou stylizaci (pixel-art, atd.), tak tyhle věci potřebuješ.

Bez shaderů nejsou materiály. Bez materiálů nevidíš rozdíl mezi rovnou podlahou a stěnou, i když budou mít jiné textury furt to bude působit jako hra z poloviny devadesátek.

AA je zase něco co se dá provést aspoň třemi a více způsoby, můžeš to třeba protáhnout přes ty shadery a máš nejjednodušší AA co se dá udělat. Implementace TXAA je jen o připsání pár řádků do kódu, protože je to propertiální technologie od NVIDIA, takže to máš do týdne napojené, když přitom budeš koukat na všechny díly Pána Prstenů a Hobita :D

Bez stínů bys zase ztrácel perspektivu obrazu, to samý platí o světlech.

Nemůžeš na problematiku nahlížet jen ze stránky toho jak sis hru užil, technická stránka je taky něco na čem záleží, problém je jen v poměrech toho na co se více zaměřují.

31

Odpovědět

Je to od Ubisoftu, takže bych v tom videu nevěřil raději ani slovu...

264

Odpovědět

Očekával bych spíš omluvné video, to co Ubisoft poslední dobou vypouští je naprosto nepřipustitelné!

120

Odpovědět

Je to v podstatě NFS: World, ale s lepší grafikou, příběhem a herními módy... A hlavně to není od EA :D Kdo by si chtěl se mnou zazávodit tak: Mamochcisekanou ;)

105

Odpovědět

Je to od Ubisoftu, takže z bláta do louže :-D

306

Odpovědět

nen. nfs world je proste jen online zavody.
tohle je mmo hra - ma to persistentni svet kde potkavas ostatni a zavodis snima tam.

nfs world je jen graficky loby pro instancovane zavody

10

Odpovědět

Ubi... EA... to už máš dnes jedno.

31

Odpovědět

U poloviny slov mi nepomohl ani překlad do češtiny.

212

Odpovědět

No na to jak machrujou tak ta grafika neni nijak zvláštní:)

405