85 %
Tvoje hodnocení
Počet hodnocení:129
Počet zobrazení:3 675

Společnost Epic Games už nějakou dobu pracuje na hře s titulem Fortnite. Hráčům by měla být zpřístupněna během tohoto roku a měla by být zcela zdarma. Hra mi připadá jako zajímavý hybrid her Orcs Must Die! a Minecraftu. Během dne máte za úkol hledat a shromažďovat suroviny, ze kterých pak stavíte svou základnu a různě upravujete svět, a v noci se bráníte proti příšerkám, které se rojí z nadpřirozené síly nazvané Bouře. Pokud byste měli zájem podílet se na alfa testování, můžete se přihlásit zde. Co si o Fortnite myslíte vy? Zahráli byste si?

Přepis titulků

Chlape, polož tu kameru. Jdeme na to. - Čisto. - Čisto! Máme tu pár lahůdek. Hej, máme tu zloděje! Už jdou! Překlad: Ibex www.videacesky.cz

Komentáře (10)

Zrušit a napsat nový komentář

Odpovědět

Kdyby jen Orcs Must Die! a Minecraft, ale i jako nehráč MMO jsem poznal Rift. Když je to zdarma, dá se to přežít, alespon že za cizí nápady nechcou peníze pro sebe.
Neuvěřitelně mě ale poslední dobou vadí, jak všichni vývojáři v těch svých videích říkají, jak jim záleží na hráčích, na komunitě a podobně... přitom se stačí podívat doleva a doprava a uvidíte jen pár her, které to myslí skutečně vážně. Příkladem za všechny je Heroes and Generals, hra zdarma, střílečka/strategie v prohlížeči - před rokem jsem hrál, poslal i peníze, zapnul jsem to ted a nezměnilo se absolutně vůbec nic, stále nedotažené, zabugované, špatné.. prostě jen hra skončená v hodně ranném beta testu a pasivní příjem peněz.. na druhou stranu třeba War Thunder je skvělý příklad z druhé strany, i když od free-to-play hry je nutnost zaplatit do přístupu k tankům celkem podraz...

10

Odpovědět

Souhlasím ve všem, kromě posledního - u War Thunder nemusíte zaplatit, abyste měl přístup k tankům. Ground forces jsou momentálně v uzavřeném beta testování. jakmile bude beta otevřená, budou tanky zdarma přístupné i ostatním. Ovšem do uzavřené bety se můžete dostat i splněním určitých úkolů (poslední úkol byl tuším někdy tento týden), ne jen zakoupením balíčku.

20

Odpovědět

Hmm vždy ma zaujímalo čo môže vzniknuť skrížením Team fortress, L4D a minecraftu.