Přetahování jehňátekRobot Chicken

Thumbnail play icon
Přidat do sledovaných sérií 29
68 %
Tvoje hodnocení
Počet hodnocení:163
Počet zobrazení:7 262

Dnes se podíváme na to, jak jsou i maniakální vrazi zběhlí v používání mobilních aplikací... Na Tinderu se posunují fotky lidí, o které máte zájem. Vlevo, pokud se vám nelíbí, vpravo, pokud se vám líbí.

Přepis titulků

Kathy, zlato, ta fotka je 15 let stará. Zničíš integritu Tinderu. Fajn, hlavně už sklapni. - Vypadám tlustá. - Vypadáš nádherně! Hele, mám shodu. A jmenuje se Bill! Pomoc, pomozte mi někdo! Zasranej Tinder! Pěkně urostlá holka, přetáhnu vpravo. Zdechlá čúza, přetáhnu vlevo. Překlad: hAnko www.videacesky.cz

Komentáře (17)

Zrušit a napsat nový komentář

Odpovědět

nevíte, kam mohu napsat té skurvené slepici z Májky, že je to p**a že nažvanila tu skurvenou reklamu? Slepice blbá

84

Odpovědět

Tohle by mohlo docela dobře posloužit v těch kampaních o bezpečném chování na internetu.

221

Odpovědět

nechápu hodnocení..... ale co čekat od děcek co neznají klasiku a dneska z toho videa pobrali jen tinder

345

Odpovědět

Mlčení jehňátek znám, zato neznám Tinder. Stejně to byla blbost.

31

Odpovědět

Super, re klama pred videom dlhsia ako polovica videa.

173

Odpovědět

Super, reklama dlhsia ako polovica videa..

93

Odpovědět

Dnes to zkusím po 5 dnech znovu, snad se tentokrát někdo z redakce ozve. Nějak sem i nedostalo odpovědi, ať už bylo příčinou nevšimnutí nebo záměrná ignorace, tohle řešit nebudu (ačkoliv je mi smutno, že rychleji reagujete na vulgární komentáře bez obsahu).
Po měsíci od příspěvku "Nejbližší plány na videacesky.cz" mi připadá, že nenastala žádná změna k lepšímu. Budu se tedy odkazovat přímo k jednotlivým částem příspěvku.

1. Html5 videa – psali jste, že odstraní chyby zobrazování (které mělo pouze část návštěvníků), což je chvályhodné, ale to že přibudou jiné už tak fajn není. Od doby kdy se html5 objevilo, setkávám se se stále stejnými problémy – nemožnost si zapamatovat hlasitost (musí se ručně nastavit u každého) nebo časté zobrazování lišty bez jakékoliv aktivity.

2. Zcela nový web – ten už jste slibovali několik měsíců před tím (myslím od nového roku). Beru v potaz P.S. z příspěvku kde píšete že by měl být hotový max začátkem června, v tom vám ten týden ještě dám. Přesto můžu silně pochybovat, ačkoliv se těším.

3. „Více videí od více překladatelů“ – K tomuto navážu na větu z části 5, kde píšete cituji „užívat kvalitní web s 4+ videi denně“. Chápu, že překládání videí není sranda, přeložit minutu zabere několikanásobek času. Přesto tvrdíte, že zde je (nebo spíše bude) 4 a více videí denně. Rychle jsem si prošel videa a jednoznačně vidím, že průměr videí denně je cca 2.5. Průměrná délka se velmi liší, ale řekl bych že bude něco kolem 4-6 minut (někdy s velmi extrémními výkyvy, ano). V nedávné době, kdy zde byly 4 videa za den je 17.5, z toho jedno video mělo hodnocení méně jak 3 hvězdičky (předtím 4 videa za den 12.4 – dvě z toho byly kratší než minuta). Aktuální počet videí mi připadá dostatečný a fajn, práce překladatelů si vážím, k tomu žádné námitky nemám, jen poukazuji na tvrzení, které není (ještě) pravdivé.

4. Komunikace – zde se neodehrála větší změna, kterou bych zaregistroval, snad kromě těch strašných smajlíků.

5. Reklama – největší téma, v posledních pár dnech velmi probírané téma. V příspěvku z 28.4. jsem žádal o zveřejnění změny v počtu procent uživatelů s aktivovaným Adblockem. Tato informace by mě stále velmi zajímala, přestože tvrdíte, že rozdíl byl nepatrný. Sám jsem ho deaktivoval, ale právě v posledních dnech zvažuju o opětovné aktivaci. Nejsem žádný expert, ale zdá se mi, že pokud dáte reklamu před video, která má 15 sekund, nejde přeskočit a ještě je přitom velmi hlasitá, moc Vám to nepřidá. Jak peněz, tak popularity. Reklamní bannery mi nevadily, ale v poslední době začínaly blikat což také není příjemné. Prostě vyhněte se používání reklamy před videem, s tím bude určitě souhlasit většina návštěvníků. Přesto by mi možná ani nevadil baner navíc např. vpravo pod boxem (vedle komentářů) nebo v patičce, nesměly by být ale agresivní. Jak už pár lidí psalo, řešit velký počet adblockerů ještě větším množstvím reklamy, aby se peníze nějak vrátily není řešení a naopak to vede ještě k horším výsledkům.

Pokud budete spouštět nový web, nebylo by úplně od věci zainvestovat do nějaké vaší reklamy (ne nutně finančně, dohoda s jinými populárními weby může být užitečná) a více se zviditelnit. Je to velká příležitost. Nevím jak je to s vnímání a celkovou známostí tohoto webu, protože jsem jeho denním uživatelem (už více než 5 let), přesto zvýšení povědomí je vždy cesta dopředu.

Za případnou reakci děkuji a přeji mnoho štěstí do budoucna.

318

Odpovědět

V podstatě všechny body v tom článku jsou buď vázány na nový web, nebo jsou už hotové - bod první například, případně ten o reklamě, který jen vysvětloval, nebo žádal. Takže rozhodně není pravda, že se nic nezměnilo. Na novém webu se pracuje, zbytek je jasný. :-)

1. Přehrávač, který používáme, má nějaké vlastnosti, které se ne úplně snadno upravují. Osobně do toho příliš nevidím, ale hlasitost i lišta patří mezi ty, které bychom měli být schopní zvládnout. Teď se však intenzivně pracuje na novém webu, takže práce na stávajícím nemá prioritu a v podstatě už ani smysl.

2. Pochybovat můžete, termín se snažíme stihnout. Ovšem formulace "v tom vám dám ještě šanci" je podle mě trochu moc rýpavá - děláme, co můžeme, a když se to nestihnete, bude to později, úplně nechápu tyhle soudy.

3. Jak jsem několikrát psal, současní překladatelé nestíhají a jelikož se blíží nový web, chceme udělat nábor až na novém webu, kde se videa vkládají úplně jinak. I tak ale stále přibíráme kohokoliv, kdo se nám ozve, že chce překládat.

4. Komunikovat takhle pod příspěvky a 1000x vysvětlovat každému něco zvlášť není možné. Jak jsem psal, nový styl komunikace bude na novém webu.

5. Počet uživatelů s adblockem se nezměnil, stále se pohybuje nad 40 %. Bez videoreklamy a s tímhle počtem uživatelů s adblockem by udržování webu nebylo v podstatě možné, konkrétní podoba videoreklamy je také na dohodě se zadavatelem reklamy, také nejsme spokojení, ale vždy se snažíme vybírat tu variantu, která uživatele štve nejméně. Vzhledem k tomu, že je tu násobně více lidí s adblockem než je běžné i na portálech, kde je mnohem více reklamy, nejde to házet na reklamu, i když chápeme, že může otravovat, ale na typ návštěvníků, kteří jsou prostě dostatečně internetově gramotní a adblock proto mají a už je nezajímá, že weby, na které chodí, žijí jen z reklamy. Pokud to berete jako stížnost, je tomu tak, není to fér a kdo ví, možná kdyby tu bylo uźivatelů adblocku 5 % a ne skoro 50, tak by ani žádné videoreklamy třeba nebyly. To ovšem nedokážu posoudit.


Zviditelnění webu rozhodně plánujeme.

Díky za připomínky, ale jak jsem psal, takováhle odpověď pod každým druhým příspěvkem není možná. Tady si to přečte 5 lidí a pod dalším videem to bude znovu. :-)

88

Odpovědět

+Corwin8Adblock jsem měla vypnutý po vaší žádosti, ale zapla jsem ho znovu. Reklama před videem v délce 5 či 10 sekund by mi nevadila, ale pouštím si tu videa hlavně večer a ta reklama je PŘÍŠERNĚ hlasitá a hlavně se ani nedá ztlumit a ještě jsem ji měla před každým videem, takže jsem se pokaždý lekla a ještě málem vzbudila půlku baráku. Kdyby se dala ztlumit nebo nebyla tak hlasitá v základním nastavení, neměla bych s ní problém, na což tu upozorňuje pod každým videem minimálně jeden komentář každý den.

142

Odpovědět

+Corwin8Já Vám jakožto týmu videacesky.cz držím palce. Rád sem chodím, reklamy zobrazuji, ale neklikám (to prakticky nikde).
K Adblocku:
Adblock je strašně neodladěnej a zprzněnej program sám o sobě. Spousta webů, který Adblock detekují a případně brání vstup na stránky se spuštěným Adblockem nejsou schopny rozeznat aktivovaný Adblock od neaktivanýho. Toto může ty statistiky docela významně podkopávat. Identifikujete v prohlížeči Adblock a už nezjistíte jestli je aktivní nebo ne. Rozhodující je jestli se na cílové mašině zobrazí reklama. A to můžete 100% zjistit pouze v případě kliknutí na reklamu. Flash i java ve zpětné reakci bez kliknutí nemusí být úplně 100%. Dost záleží na systému, prohlížeči a erupcích na Slunci. Winston Churchill kdysi řekl: "Věřím pouze těm statistikám, které jsem si zfalšoval sám". :-)
Srdečný pozdrav a mnoho zdaru s novým webem přeje al Ghul s rodinou.

101

Odpovědět

+Corwin8Ra's al Ghul: Ještě k tomu AdBlocku - já na svém webu detekuji AdBlock tak, že se prostě podívám jestli je viditelný Google reklamní banner (přes jQuery) a ještě jsem s tím neměl problém. Ale zobrazím jen prosbu o vypnutí, myslím, že když bych dal úplný zákaz vstupu s AdBlockem, tak většina uživatelů (a myslím, že to tak je u většiny webů) by radši web opustila než vypnula AdBlock.

50

Odpovědět

+Corwin8Což ovšem Churchill nikdy neřekl, je to jen pomluva rozšířená nacisty.

12

Odpovědět

+Corwin8Díky za odpověď. Těším se na nový web, snad toho spoustu vyřeší. Ať už se to týče přehrávače, komentářů nebo jiných věcí.

00

Odpovědět

+Corwin8Tak on ten Pepík Goebbelsů byl pěkně šikovnej spratek, když se ty jeho propagandistický žvásty, udržely tak dlouhou dobu při životě.

00

Odpovědět

+Corwin8Tak on je autorem Goebbels? Tak přepíšeme jméno. Nicméně je to dobrý citát. Tenkrát možná sloužil ke zkompromitování anglického předsedy nacistickými sviněmi, ale dnes se ta věta hodí na každou nepodloženou, vykonstruovanou nebo jen nedostatečně vypracovanou statistiku. ;-)

10

Odpovědět

Doma... no budiž. Ale většinu videí sleduju v práci a tam jsem si addblock prostě zapnout musel. Nemohu si dovolit, aby mi tam najednou začalo něco tak strašně řvát, navíc 15 vteřin bez možnosti přeskočit. Raději sem tam na něco kliknu, než taková vynucená reklama. Nešlo by reklamy strčit až za video? Slibuju, že jich potom uvidím daleko více..

10

Odpovědět

Tak to bylo ze slabšího soudku

207